تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی
سرخط خبرها

ساعت بازی استقلال و گل‌گهر| دربی استقلالی با طعم کینه در آزادی

  • کد خبر: ۱۰۱۰۹۳
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
ساعت بازی استقلال و گل‌گهر| دربی استقلالی با طعم کینه در آزادی
آبی‌پوشان سابق و فعلی عصر یکشنبه در ورزشگاه آزادی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر به ایستگاه ۲۱ رسید و حالا جذاب‌ترین دیدار هفته را خواهیم دید. استقلال در برابر گل‌گهر، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی! نبرد ژنرال و مجیدی!

دیدار رفت ۲ تیم گرچه با تساوی بدون گل در سیرجان پایان یافت، اما شکایت از بازیکن گابنی گل گهر باعث شد تا استقلال به ۳ امتیاز شیرین و گره گشا دست یابد. همان ۳ امتیاز تا این هفته به داد استقلال رسیده و باعث شده این تیم بتواند به تنهایی به صدر جدول تکیه بزند.

در آن سو امیر قلعه نویی و شاگردانش پس از کسر ۷ امتیاز دیگر کمر راست نکردند و نهایتا برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند، سهمیه‌ای که البته با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا حداقل این فصل وجود خارجی هم ندارد.

استقلال از ۲۰ بازی قبلی خود ۴۸ امتیاز کسب کرده و صدرنشین است. در آن سو گل گهر تنها با ۳۲ امتیاز در رده پنجم جدول است و هیچ شانسی برای رسیدن به رتبه‌های اول و دوم ندارد، اما کیست که نداند بازیکنان و کادرفنی گل گهر چه انگیزه‌ای برای بازی فردا دارند.

مازاد‌های استقلال با انگیزه انتقام!

به جز امیر قلعه نویی که بار‌ها به مجیدی باخته و حالا امیدوار است بتواند طلسم را بشکند، بازیکنان گل گهر هم اغلب بازیکنان مازاد استقلال هستند. به همین خاطر ان‌ها انگیزه فراوانی دارند تا در مقابل تیم سابقشان، توانایی‌هایشان را اثبات نمایند.

اصلی‌ترین چهره بازی فردا، اما امین قاسمی نژاد خواهدبود. بازیکنی که در تابستان پرسروصدای ۱۴۰۰ راهی استقلال شد و فرزاد مجیدی مدعی شد دربی نقل و انتقالات با جذب او، به سود استقلال تمام شده، اما هرچه از لیگ گذشت خبری از امین قاسمی نژاد در ترکیب استقلال نشد.

در نهایت کار به جایی رسید که او تصمیم گرفت در نیم فصل راهی سیرجان شود و شاگرد امیر قلعه نویی باشد. حالا او که بعد از ۳ سال درخشش در لیگ برتر ۱ نیم فصل را روی نیمکت گذراند، به دنبال اثبات تواناییش مقابل دیدگان هواداران استقلال و فرهاد مجیدی است.

دیگر بازیکن هجومی گل گهر که اتفاقا باز هم جزو مازاد‌های استقلال است، مرتضی تبریزی است که البته شاید هم فردا به او بازی نرسد. با حضور کیروش استنلی، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد و حتی شکاری، آنقدر خط هجومی گل گهر شلوغ است که بعید نیست تبریزی اصلا شانسی برای حضور در زمین پیدا نکند.

فرشید باقری، از دیگر چهره‌های خاص بازی فرداست. فرشید که اتفاقا شکایت محکمی هم علیه استقلال کرده و خواهان بسته شدن پنجره این تیم هم بود، با مصاحبه‌های جنجالی چند وقت اخیر حسابی در مجازی جو سنگینی را علیه خود به راه انداخته و حالا باید دید در صورت حضور در زمین چه خواهدکرد.

میلاد زکی پور و محسن فروزان از دیگر چهره‌های استقلالی سابق هستند.  

اما گل گهر پرسپولیسی سابق هم کم ندارد. از محمدرضا خانزاده در قلب دفاعی، تا شایان مصلح در پست دفاع چپ. این بازیکنان هم برای بازی فردا باانگیزه هستند.

نباید فراموش کنیم که غیبت ۲ مدافع آخر استقلال، حسین مرادمند و سیاوش یزدانی، حسابی کار را برای استقلال سخت کرده و شاید از فردا شاهد آغاز باخت‌های استقلال در لیگ برتر باشیم.

کری اصلی بین هواداران مجیدی و قلعه نویی در مجازی آغاز شده و حالا این بازی حتی شاید بیش از دربی برای هواداران استقلال، به بازی مرگ و زندگی شبیه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->